Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Ką darom su ES automobilių pramone

Vienas jau aišku – Europos automobilių pramonė pralaimėjo kovą su Kinija. Kinija į šį traukinį iššoko anksčiau, priėmė strateginiu sprendimus, perėmė strateginius išteklius, susikūrė itin integruotą tiekimo grandinę, o komunistai apipylė gamintojus subsidijomis, todėl jos elektromobiliai ES rinkoje dažnai yra net kelis kartus pigesni nei vietiniai europietiški modeliai.

Europos gamintojai susiduria su didelėmis gamybos sąnaudomis, ypač dėl aukštų baterijų kainų ir priklausomybės nuo Kinijos kontroliuojamų kritinių žaliavų bei komponentų tiekimo.

Mano asmenine nuomone, be Teslos rinkodaros popso, padėtis JAV irgi nekažką geresnė. Tik jie su pokerface vaidina, kad viskas kontroliuojama.

Ką darom?

Pagrindinė problema – data. ES tikslas iki 2035 metų uždrausti vidaus degimo variklių automobilius Europoje kuria spaudimą, kurio gamintojai nepatempia. Neabejoju, kad atsirandat ilgus nuotolius gebančioms veikti baterijoms elektromobiliai laimės savaime. Todėl tai nėra arba arba. Klausimas kada. Todėl Sąjunga turi atšaukti datą iki kurios visi “turi” persimesti ir palikti tai natūraliai evoliucijai. Pailgėjus langui, per kurį uždominuos elektromobiliai, pradės rastis ir naujos tiekimo grandinės ir pasižiūrėsim, kiek Kinijos Vyaminsim.

Svetainės turinys apsaugotas